poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Depilator Philips Lumea 2009, alli (czyli orlistat), elgon remover do farby, dieta LCHF - odpowiadam na pytania :)


Jak sprawuje się sprzęt ? Z tego co piszesz użytkujesz go wraz z córką od lisopada 2014 . Czy akumulator nadal jest tak samo sprawny jak na początku ( czy może szybciej się rozładowuje ). Liczę na odpowiedź, bo nigdzie nie mogę znaleźć opinii na temat żywotności akumulatora w lumei . 
Byłabyś pierwszą osobą, która podzieliła się tą unikalną (na wagę złota) wiedzą z osobami zainteresowanymi zakupem. Dzwoniłam nawet do philipsa w sprawie żywotności akumulatora, mieli do mnie odzwonić z informacją i na tym się skończyło.
 
Sprawuje się bez zarzutu. Nie zauważyłam spadku żywotności akumulatora. Co do skuteczności działania: w drugim sezonie letnim wystarczyły trzy naświetlania (przed sezonem urlopowym), żeby włoski nie pojawiały się przez 3 miesiące. 


Witam Beatko,
pozwolilam sobie napisac do Ciebie poniewaz widzialam opinie na temat depilacji Philips lumea, zamierzam kupic tylko nie wiem ktory model wybrac generalnie potrzebuje do nog pach i bikini ale czy te koncowki rzeczyscie sie roznia i czy nie daloby rady wydepilowac tych miejsc jedna koncowka, bo boje sie tego ze za jakis czas napisza ze generalnie tych modeli jest tyle bo tyle koncowk a faktycznie one nie byly potrzebne bo to tylko nabijanie ludzi w butelke zeby tylko wiecej zarobic co chwile wymyslac nowe modele.Aha jeszcze jedno czy do wasika tez bedzie ok, nie mam go duzego jak u faceta hehe ale pare wloskow tam jest i strasznie mnie irytuja ?Bardzo prosze o twoja opinie.Pozdrawiam 
 
Myślę, że można przy pomocy jednej końcówki wydepilować wszystko, ale niewątpliwie ta mniejsza jest wygodniejsza w stosowaniu do pach i okolic miejsca strategicznego oraz twarzy. Chodzi o to, że żeby depilator zadziałał - końcówka musi idealnie przylegać (jej obwód) i przy miejscach wypukłych, wklęsłych, nierównych - duża się nie sprawdza. Jak najbardziej można depilować wąsik, oczywiście przy założeniu, że nie jest to blond wąsik ;) czy też meszek jak na brzoskwini. To musi być ciemny wąsik.


Hej mam pytanko czekam na elgon chce odbarwic swoje czarne włosy farbuje  od 20 lat ale tylko od trzech farbami że sklepu wcześniej tylko fryzjerzy się zajmowali moimi włosami chce bezowe i teraz co mam zrobić gdy już odbarwie na rudo co dalej jaka farba lub też może jakaś mądra rada czytam blog i opinie i mysle że jest pani cudownym fachowcem więc proszę o .rade.niestety od trzech lat mieszkam w niemczech i tu nie mają pojęcia fryzjerzy o niczym muszę sobie sama radzić .proszę o szybką odpowiedź .dziękuję 
 
Nie radzę od razu kłaść farbę, bo włosy zareagują "nerwowo" i z powrotem staną się czarne. Trzeba odczekać (nawet miesiąc, dwa), żeby elgon zdążył się dokładnie wypłukać z włosa. A przed farbowaniem zrobić próbę na pasemku. 


Przeczytalam Twoja opinie na blogu , stad adres :-).
Tez mam to urzadzonko od niedawna i zadowolna jestem.
Mam jedno techniczne pytanie, czy Twoja koncowka ta do nog i reszty normalych miejsc tez nie ma szkielka?. Czy moja zgobila je...
Koncowka do twarzy i bikini ma szkielko, dlatego troche sie pogubilam..
 
Moja końcówka do nóg też nie ma szkiełka.  

Dziś natrafiłam na Pani bloga o diecie LCHF.
Ja obecnie wychodzę z diety ketonowej i przechodzę na LCHF.
Bardzo proszę o kilka przepisów na smaczne posiłki :)

Ojej, trudne zadanie. Może kiedyś podam kilka przepisów :) Proszę zaglądać. 

=========================================================
Jeszcze o alli. 
W Polsce ten lek jest niedostępny. Można go kupić w Czechach, bez recepty, w jakiejkolwiek aptece wysyłkowej. Nazywa się Orlistat. Niedawno kupiłam Orlistat Sandoz (koszt około 100zł. za pudełko 84 kapsułki, 60mg.) Trzeba poszukać w google :) 

Dziewczyny, tych pytań na skrzynce mam kilkadziesiąt, wkrótce napiszę kolejny post z odpowiedziami :) Pozdrawiam.

10 komentarzy:

  1. Tu możecie zadawać pytania, obiecuję że odpowiem :)
    Pytania dotyczące: depilatora, elgonu, alli.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za odpowiedź :). Jestem zdecydowana, ale wciąż rozważam, czy wybrać model akumulatorowy czy sieciowy. Obie lumee które biorę pod uwagę, mają taką samą ilość błysków do wystrzelenia, co przewiduje działanie lampy w obu lumeach przez co najmniej 5 lat . A jednak powszechnie wiadomo, że akumulatory (np. w laptopach) padają, dlatego zastanawiam się czy akumulator w lumei wytrzyma tyle co lampa ?? Gwarancja przewidziana jest tylko na dwa lata. A co, po tym czasie ? Nie bagatelą jest różnica cenowa - sprzęt na kabel jest dużo tańszy, a kto wie czy nie trwalszy ..Pozwoliłam sobie jeszcze raz pognębić philipsa telefonicznie. Dowiedziałam się, że żywotność lampy i akumulatora została uśredniona.. Hmmm, tylko co to naprawdę oznacza? :/ Pozostaje też kwestia czasu pracy tego cuda. Oczywiście to sprawa indywidualna, ale wiele osób narzeka na zbyt szybkie rozładowywanie, a wiadomo, że nie da się go włączyć podczas ładowania. W przypadku sieciowej lumei taki problem odpada - włączasz i hula. Z drugiej strony, lumea akumulatorowa ma lepsze końcówki, są precyzyjniejsze ( mają ruchome wypustki dostosowujące się di ciała) . Jeszcze jestem w rozterce ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pomogę :(
      Mój działa bez zarzutu. Obawiam się, że w razie awarii, chyba jedynie pozostaje naprawa w serwisie (bo depilator jest nierozbieralny). Co do wygody - byłoby mi wszystko jedno (praca na kablu czy bez kabla).

      Usuń
    2. Zapomniałam zapytać jak długo trzyma ci bateria? Wystarcza na cały zabieg bez doładowania? Wiem, muszę sama podjąć decyzję, który model kupić, ale chcę dobrze wybrać i nie żałować..Pozdrawiam

      Usuń
  3. Marzy mi się ten depilator :) Niestety nie są to tanie rzeczy :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżeli miałabym taką możliwość - chętnie przetestowałabym ten DEPILATOR.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie przetestowałam, bo kupiłam ;)
      Pewnie większość osób myśli, że dostałam go za free. Niestety nie ma tak dobrze :(
      Chyba jest za drogi, żeby go otrzymać za darmo od producenta.

      Usuń
  5. ja mam depilator laserowy w domu i przy regularnym korzystaniu nasze włoski są bardzo słabe i niezauważalne, a z pewnością nie sprawiają nieprzyjemnego uczucia przy dotyku podczas odrastania :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń