niedziela, 22 grudnia 2013

GlossyBox GRUDZIEŃ 2013 - Świąteczne pudełko :)

Przybyło do mnie kilka dni temu, ale musiało troszkę poczekać :) na opis. Na pokrywie śliczna kosmetyczna choinka....


A w środku sporo kosmetyków ......


Z kosmetyków pełnowymiarowych na pierwszy plan wybija się ochronny krem SIQUENS (50ml za około 52zł.) Krem przeznaczony do tłustej skóry, wprawdzie mam już ponad 40 lat, ale nadal mam tłustą skórę - pewnie przez to moje zmarszczki nie są aż tak widoczne. Krem się niewątpliwie przyda na dzień jako krem pod makijaż. Krem jest w plastikowym słoiku, ma biały kolor i lekko pachnie. Ma chronić przed zmarszczkami.


Na zdjęciu powyżej widać również następny kosmetyk, tym razem jest to próbka żelu pod prysznic YVES ROCHE ze złotem. Zawiera malutko żelu bo jedynie 50ml (gdy pełne opakowanie to 400ml za niewielką kwotę bo 16,90zł.), zapach waniliowy i słodki. Nie wiem jak się będzie prezentować skóra po użyciu, jeszcze nie próbowałam. Ale nie wysiliło się YR z tą buteleczką bo w przeliczeniu na cenę pełnowymiarowego opakowania - żelu jest za 2,11 zeta, więc szału nie ma :D


Kolejnym pełnowymiarowym produktem jest lakier do paznokci nails inc. w kolorze Victoria czyli ciemna śliwka (bakłażan). Kosztować ma około 55zł. co jest dla mnie bardzo wysoką ceną jak za lakier do paznokci. Nie bardzo mam okazję wypróbować go na naturalnych paznokciach (mam żele obecnie), ale trwałość połysku, krycie i kolor mogę ocenić i wkrótce go użyję. To najdroższy lakier do paznokci jaki kiedykolwiek miałam. 

Na zdjęciu widać również próbkę olejku NUXE z drobinkami złota. Próbka zawiera 10ml a pełny produkt 50ml (koszt pełnej butelki to 99zł.), wartość tej próbki to około 20zł. - sporo kasy jak za takie maleństwo. Olejek ma być do ciała - pachnie cudnie. Też jeszcze nie próbowałam go.


Następny olejek i też próbka - tym razem dedykowany do włosów OROFLUIDO Elixir. Niestety mikroporcja bo 5ml, ale z ulotki wynika, że pełny produkt to zaledwie 25ml więc też niedużo (49,90 zł.). Wtarłam go w końcówki włosów po umyciu i rzeczywiście są milsze w dotyku i mięciutkie.


Prezent VIP czyli maska z jedwabiu pod oczy firmy NATURANA (10zł.) pełnowartościowy kosmetyk.


I jeszcze jeden gift dla Vipów :P czyli próbka perfum SeeBy Chloe - całkiem przyjemne perfumy, podobają mi się.






I jeszcze ostatni olejek, ponownie próbka - tym razem 4ml olejku NUXE w wersji podstawowej :)


Jeszcze jakieś kupony na zakupy i kartki - ale to już mnie niekoniecznie ucieszyło.  Wszystko mi się podoba ale szczerze mówiąc zamiast tego drogiego lakieru wolałabym jakiś dobry krem na noc - choćby małe opakowanie :) albo dobry peeling do twarzy.

Paczka bardzo fajna mimo wszystko i ucieszyła mnie :) 


 A Wam co się najbardziej spodobało?
Znacie te kosmetyki?


29 komentarzy:

  1. A moim zdaniem trochę słabo się postarali, zwłaszcza, że to pudełko świąteczne ;)
    Mało pełnowymiarowych produktów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało - bo tylko krem, maska pod oczy (ale to VIP-owski kosmetyk), ten lakier i to wszystko :(

      Usuń
  2. Nic nie znam. Najbardziej podobają mi się olejki, próbka perfum i żelu pod prysznic. Od jakiegoś czasu zapatruję się na tą serię YVES ROCHER i w nowym roku zapewne kupię. Lakiery za tyle kasy bym nie kupiła - to na bank :) Więc pudełko uważam za dość interesujące, chociaż na święta mogli postarać się jeszcze bardziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejki też mi się podobają :)
      Lakier masakra cenowa.
      Jak na świąteczne pudełko - też nie jestem zachwycona jakoś szczególnie,

      Usuń
    2. A Twoim zdaniem lepsza zawartość od Shiny?

      Usuń
  3. Nie znam wiekszosci z nich. Rzeczywiscie jak na lakier do paznokci to troche powala ta cena.. co on robi czego inne tansze lakiery nie robia?
    Zainteresowały mnie te wszystkie olejki i perfum ;)
    Jak dla mnie pudelko w tym miesiacu nie powala, zwlaszcza ze sa swieta to mogli wiecej dorzucic z racji tego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakier pewnie sam maluje i sam się zmywa jak już zacznie się łuszczyć (o ile się będzie łuszczył :P )
      Nie wiem skąd się biorą tak wygórowane ceny za lakiery?

      Usuń
    2. Hahaha takie samo mam podejscie ;D
      no tez nie wiem, pewnie uzyli produktów sprowadzanych z bog wie skad ;D porazka, no ale coz ;)

      Usuń
  4. Sama zawartość mi się podoba, ale jednak uważam, że jeśli to pudełeczko świąteczne to zawartość powinna być jeszcze lepsza i powinno pojawić się więcej produktów pełnowymiarowych ;)
    Pudełeczko z choinką z kosmetyków z kolei jest śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pudełko rzeczywiście ładne, zawartość też ładna ale merytorycznie słaba :P czyli mało konkretów :D

      Usuń
  5. Mam pełnowymiarowy olejek NUXE z drobinkami złota ;) Dostałam w prezencie, ale jeszcze nie miałam okazji wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi wpadł w oko przyjemniaczek z YR !! :)
    Hmm może styczniowego zamówię glossyboxa zamiast shinyboxa ;D
    gę ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam oba zamówione na pół roku do przodu - nie muszę wybierać :D i Tobie też polecam :P

      Usuń
  7. Mi najbardziej z tego pudełka podoba się olejek do włosów i Nuxe z drobinkami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejek jest naprawdę fajny :) chociaż na tą chwilę nic nie zdetronizowało tego olejku z zestawu KERABOND

      Usuń
  8. Kolorek lakieru jest bardzo w moim typie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomalowałam nim paznokcie no i wcale mnie nie powalił - kryje słabo, trzeba dać 2-3 warstwy, długo schnie - siedzę już dobre pół godziny :) kolor ciemny, błyszczy się ślicznie.

      Usuń
  9. najbardziej chciałabym olejek :)
    zapraszam też do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Gdzieś czytałam recenzję, że rewelacyjny :) no zobaczę ale chyba w Sylwestra, bo taki złoty ten olejek, że na co dzień niezbyt pasuje.

      Usuń
  11. thx bardzo:)

    ps. co powiesz na follow;)?

    OdpowiedzUsuń
  12. Całkiem interesująca zawartość - sama chętnie przygarnęłabym takiego BOX'a :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wydaje mi się, że zawartość nie jest taka zła. Sama chętnie wypróbowałabym jakiś krem Siquens, trochę jednak nie popisali się tą małą buteleczką z YR. Z powodzeniem mogliby dodać pełen wymiar. Fajnym dodatkiem jest lakier Nails Inc. oraz próbka olejku Nuxe. Z maski Orientany powinnaś być zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maskę sobie zrobię jutro :) i zobaczę jak się sprawuje, lakier opisałam dokładnie w ostatnim poście. Żelik jest taki maluśki, że chyba tylko jedną nogę nim umyję i się skończy :P

      Usuń
  14. nie, nie, nie... Mikołaj miał za zadanie wybrać jedną z opcji, które podałam ;) ale i tak przyniósł coś innego o czym dzisiaj ;)


    ja chętnie przygarnęłabym żel pod prysznic, olejek do ciała i lakier do paznokci, a dla mamy krem :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja dostałam trochę gorsza wersje.,

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię jak w GB są próbki perfum. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zaczynam żałować że sama nie zamówiłam :/

    OdpowiedzUsuń