czwartek, 22 maja 2014

Dzika plaża w Antibes - RAJSKI Zakątek :)

Nie będę wiele pisać :)
Niech przemówią fotki....


Tajemnicza plaża w Antibes - to piękne miejsce poznaliśmy dzięki kuzynce mojego męża która mieszka w tym miasteczku od kilku lat :)


Dzięki temu mamy przynajmniej kilka zdjęć - gdzie jesteśmy w pełnym składzie :D


Zbieramy kamyczki...


Oryginalny pomysł na uwiecznienie swojego pobytu :D
Nie wiem tylko jak ta biedna roślina to wytrzymuje...




A oto fragment ogródka przydomowego :D - domek wkrótce :P

 

Takie kwiatki??? Chyba w kwiaciarni....








Ponownie: ogródek :) a już za sekundę....


Domek przy którym ten piękny ogród ktoś sobie założył....




Zdjęcie powyżej: kaktus wyrósł (na sterydach) i zakwitnął :D


Opuszczona plaża, zaniedbana i nie odwiedzana przez nikogo - zobaczcie jak tu jest pięknie....


Tu chyba był kiedyś jakiś amfiteatr - a teraz wszystko powoli zmierza ku kompletnej ruinie, ale to tak cudowna ruina - że ładniejszej nie widziałam...








Wracamy do Cannes...


Latają sobie :)


Carlton :D (tu śpimy)

Żartowałam :P



Butików sporo :D ale jakoś się nie wybieram...




Wyjeżdżamy z Cannes....


Domy w ubrankach :D
 

A tak prezentuje się mniej więcej okolica Fayence (to miejsce z którego piszę ten post) :)

CDN...

Ale dopiero pojutrze - dam Wam odsapnąć i sobie też :)
Pozdrawiam i mam nadzieję, że się Wam podoba ta sesja.

32 komentarze:

  1. Śliczne fotki i miejsca, zazdroszczę widoków na żywo. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daisy :) tu jest obłędnie :D
      Nie mam pojęcia gdzie jest ta plaża - muszę sprawdzić na mapie google - to niesamowite miejsce.

      Usuń
  2. Piekne zdjecia i wspaniale widoki!! Co za cudowna roslinnosc i niesamowite wawozy!! Dzieki wielkie za pokazynie tego cudownego miejsca!! Pozdrawiam Cie serdecznie i zycze milego dnia:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że widoki Ci się spodobały :)

      Usuń
  3. Kochana ! Powiem Ci że oglądając te zdjęcia myślałam że to Twoje dwie córki ! Zupełnie inaczej wyglądasz niż na tym profilowym zdjęciu ! I nie wiem dlaczego ale umaniłam sobie że jesteś blondynką ! I tak oglądam i myślę " Przecież ona jest taka młodziutka, żeby mieć taką dorosłą córkę ! "
    Ale ze mnie gapa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi hi :D dzięki za komplement - ale ja naprawdę mam jeszcze dwójkę synów (dorosłe byczki 24 i 21 lat) - a blondynką nie jestem od pół roku :P

      Usuń
  4. Ale piękne widoki :) Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne zdjecia ta opuszczona ruina jest przepiekna....kochana odpoczywaj,zwiedzaj napiszesz po powrocie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przygoda nie do zapomnienia:) widoki fantastyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. To tajemnicze miejsce - znają je tylko tubylcy :D
      Mamy farta - bo my znamy takich :)

      Usuń
  8. Ale zazdroszczę takiej wspaniałej podróży ! ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. wooooow, przecudne widocki!!! troche Was za malo na tych zdjeciach :) Serio masz jeszcze dwoch synow??? 24 i 21???????? aler mnie zaskoczylas!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstawiam fotki krajobrazów :D - my nie jesteśmy aż tak piękni :P

      Usuń
  10. Przypadkiem trafiłam na Twojego bloga, a znalazłam piękne widoki :) Z chęcią sama bym się tam wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz:D Zazdroszczę trak pięknej podróży:):)

    OdpowiedzUsuń
  12. ojej :) uwielbiam takie miejsca :) baardzo zazdroszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo urokliwe miejsca. Cieszę się, że tam pojechałaś i dla nas relacjonujesz :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie wierzę.. jakie piękne widoki <3

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne widoki i miejsce rozmarzyć się można :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ Wam szalenie ZAZDROSZCZĘ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja zazdroszczę tubylcom :D
      Chciałabym tu mieszkać - chociaż nie wiem jak zniosłabym lato - skoro w maju tu jest tak ciepło jak u nas w czerwcu / lipcu

      Usuń
  17. Wspaniałe widoki :) Chciałabym się tam znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, plaża wzbudza zachwyt :] Piękne miejsce :]

    OdpowiedzUsuń
  19. Daj spokój Beatko robisz tylko smak tymi fotkami aż mnie ściska! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem zachwycona - naprawdę jest tu pięknie, mają szczęście ludzie którzy się tu urodzili :)
      Też im zazdroszczę. Mają to wszystko na co dzień :)

      Usuń
  20. Palmy w Cannes najbardziej kocham :)

    OdpowiedzUsuń